برگزاری قرعه کشی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران فصل92-93
تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 12:39 | نویسنده : sport-kj

محمودزاده: جام حذفی با سیدبندی جدیدی قرعه کشی می شود
فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک که مجری برگزاری مراسم قرعه کشی جام حذفی کشور بود ، قبل از قرعه کشی این رقابت ها به نکاتی اشاره کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، وی درباره برگزاری این رقابت ها گفت: این رقابت ها یکی از جذابترین رقابت های فوتبال کشور است که طرفداران بسیاری دارد و همیشه به جام شگفتی ها معروف بوده و تیم های کشور از همه نقاط فرصت نشان دادن توانایی هایشان را در جام حذفی داشتند. 
محمودزاده در ادامه گفت: امسال در قرعه کشی رقابتها سعی کرده ایم با سیدبندی برگزاری بازیها را برنامه ریزی کنیم . با توجه به اتفاقات سال گذشته و انصراف برخی تیم ها که اصلا تجربه خوبی نبود امسال برنامه ریزی مان را براین اساس گذاشتیم که در مرحله اول قهرمان 31 استان کشور در مرحله اول که 13 شهریور آغاز می شود با هم بازی کنند ، سپس در هفته دوم که 19 شهریور است تیم های برنده به مصاف تیم های لیگ سه و دو می روند و سپس در هفته سوم که 24 شهریور انجام می شود برندگان با تیم های لیگ یک بازی خواهند کرد و در هفته های بعدی که اعلام خواهد شد تیم های لیگ برتر هم وارد مسابقات خواهند شد و سعی شده در هر مرحله تیم هایی با شرایط یکسان به هم بخورند و بهترین آنها به مصاف تیم های لیگ یکی و لیگ برتری بروند.
قرعه کشی رقابتها در حال انجام است و نتایج از طریق سایت اعلام می شود.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی